9.15.2010

ဒီမနက္ခုနစ္နာရီကုိးမိနစ္ဟာ ဟာသမဟုတ္ဘူး

ဒီမနက္ခုနစ္နာရီ ကုိးမိနစ္က
ျဖစ္ရပ္မွန္ကုိ နည္းနည္းကူးခ်ထားတဲ ့ အိပ္မက္ျဖစ္တယ္
နံရံက နာရီ ဒီထပ္မက အသံျမည္တယ္၊စကၠန္ ့ကူးသံမ်ား
ဒီထပ္မကဘူး။ မကရင္ ဆုိင္းမတီးနဲ ့၊ မတီးရင္ မျမည္ဘူး။
မျမည္တဲ ့ နာရီ၊ နံရံက စကၠန္ ့ကူးသံ။
ကၽြန္ေတာ္ နူးနူးညံ့ည့ံ အတၱၾကီးပါတယ္
ကၽြန္ေတာ္ မုိက္မုိက္ရုိင္းရုိ္င္း အတၱၾကီးပါတယ္
ကၽြန္ေတာ္ နည္းနည္းအတၱၾကီးပါတယ္
ကၽြန္ေတာ္ အမ်ားၾကီးအတၱၾကီးပါတယ္
အစရွိ ေနာက္ေနာင္.....နွလုံုးခုန္သံမ်ားကုိ ျဖတ္ရုိက္သြားတဲ ့ အဟုန္တစ္ခု
ကၽြန္ေတာ္ အတၱၾကီးရေကာင္းမွန္းသိသြားလုိ ့ အတၱၾကီးပါတယ္။
အဂၢါအလန္ပုိးနဲ ့ ဗာဂ်ီးနီးယားတုိ ့စားခဲ ့တဲ ့ ဒန္ ့ဒလြန္သီးေတြက
ကၽြန္ေတာ္စုိက္ခဲ့တာေပါ့။
" အလွပဆံုး အိပ္မက္ကေလးေတြ မင္းဆီမသယ္လာနုိင္ေတာ့ဘူးကြယ္ "
တကယ့္ကုိ တုိးတုိးတိတ္တိတ္ေတြပဲ လူေျပာမ်ားခဲ့။
ေစာေစာကေစာခဲ ့သေလာက္ ခုမေစာေတာ့
မနက္ျဖန္ဆုိတာ အသတ္ဓာတ္ရဲ ့ လက္က်န္စာရင္းမ်ား
တခါတေလ ကေလးေတြရယ္သလုိ ရယ္ဖူးခဲ ့ခ်င္ရဲ ့၊
ဆလံုလူမ်ိဳးေတြ အနီေရာင္ကုိခ်စ္သလုိ ကၽြန္ေတာ္ ေနြဦးကုိ မုန္းတယ္။
စေနသားအတြက္ ဗုဒၶဟူးမနက္ယၾတာက
ေကာ္ဖီတစ္ခြက္ကုိ စကားလံုးေတြ မထည့္ပဲ ေသာက္ရန္၊
အူစံုအသည္းစံု ေတြးမိတာက
" ဂစ္တာတီးတတ္တယ္....လက္ကြက္ပဲမႏွိပ္တတ္တာ "
ဆုိတဲ ့စကား ဟာသမဟုတ္ဘူး...။ ။

No comments:

Post a Comment