8.17.2010

ကၽြန္ေတာ္ဒုကၡသည္ျဖစ္တယ္

မနက္ကငလ်င္လႈပ္တယ္..
အိပ္ခ်င္မူးတူး
ေနပါေစ
သူလည္းေသရင္ ကုိယ့္ေနာက္မပါဘူး။
ဆက္အိပ္လုိက္မိလုိ ့
ကၽြန္ေတာ္ဒုကၡသည္ျဖစ္တယ္။
ေဆာရီးအစ္ကုိရာ..
ခင္ဗ်ားကုိ မရည္ရြယ္ဘူး....
ကမာၻ ့ဖလား အေကာင္းဆံုးဆုရွင္က
ေဖာ္လန္ မဟုတ္ဘူးဗ်...
ရွာကီရာ ပါ။
waka waka ကုိၾကည့္ျပီး
ကုိယ့္ဒုကၡကုိယ္ ခဏခဏရွာ
ဒူးဆစ္ေတြ နဖူးကေခၽြးကုိၾကည့္
ျပံဳးျပလုိ ့
ကၽြန္ေတာ္ ဒုကၡသည္ျဖစ္တယ္။
ဟုိက္.....ဟုိက္...
ဟုိက္......ပါမ်ားေတာ့ ဘယ္ေန ့ေဆးေပါင္းခ လည္းမသိ
ဒီေန ့ နဂါးေခါင္း ဘယ္ဘက္လွည့္ပါလိမ့္။
ကၽြန္ေတာ္ ဒုကၡသည္ျဖစ္တယ္။
ပန္းလုိခ်င္တာေတြ အပင္ပ်ိဳးတာေတြ
လာမေျပာနဲ ့ဗ်ာ
ကၽြန္ေတာ္ ေခါင္ထိတာပဲ
အကုန္စားမွာေပါ့။
ပလုိင္းထဲက ဖား
အျဖဴစပ္လုိ ့
ကၽြန္ေတာ္ဒုကၡသည္ျဖစ္တယ္။
ဒီလိမ္နည္းကုိ ဘယ္သူျခံဳရွင္းသြားပါသလဲ
ကၽြန္ေတာ္ဟာ
တစ္ေန ့ ေဆးလိပ္တစ္ဗူးကုန္ေအာင္ေသာက္နုိင္တဲ့
ဒုကၡသည္ ျဖစ္ပါတယ္။
ဒီႏွစ္ရဲ ့ သင္ခန္းစာမွာ...
အေရျပားကုိ ပုိတန္ဖိုးျမွင့္ခ်င္တယ္
ဆင္ဖုိးထက္ ခၽြန္းဖုိးၾကီးမယ့္
အိတ္တစ္လံုးကုိင္ခ်င္တယ္။
အေမ ့ကုိ ဆုိင္ကယ္စီး သင္ေပးခ်င္တယ္။
ကုိယ့္အိမ္ ကုိယ့္ယာ ကုိယ့္အခန္းမွာ
ပီကာဆုိ ပန္းခ်ီကား ခ်ိတ္ထားခ်င္တယ္။
Air.com ကုိႏွစ္လေလာက္ မပိတ္ပဲ ဖြင့္ထားခ်င္တယ္။
ထန္းေရလည္းမမူးဘူး
ကၽြဲခုိးလည္း မေပၚဘူး..
အနည္းဆံုးေတာ့
၂၀၁၈ ကမာၻ ့ဖလားျပီးတဲ့ အထိ
ကၽြန္ေတာ္ ဒုကၡသည္ျဖစ္တယ္။ ။

No comments:

Post a Comment